Witajcie!
Dziś chciałabym się podzielić  Wami jedna z moich ostatnich prac.
Jest to album ślubny.
Album powstał na prośbę mojej bardzo dobrej koleżanki. 
Album miał być ślubny, ale nie cukierkowy.
Trochę wyzwanie ze względu na to, żeby nie było serduszek, słodzenia itd.
-Jak album ślubny ma nie byś słodki :/
Wydało mi się to ciężkim wyzwaniem.
Na początku zmagałam się z odnalezieniem tej "dobrej" nie cukierkowej kolekcji papierów, z której powstanie album. Jedno wiedziałam na pewno... album będzie na czarnej bazie.
Koleżanka wysłała mi zdjęcia swojej siostry, jej sukni ślubnej oraz zdjęcia zaproszeń. Celem było poznanie stylu Państwa Młodych.
Po wielu poszukiwaniach udało mię znaleźć odpowiedni papier.
Jest! udało się!teraz jakoś poleci- pomyślałam :)
Kolekcja jaką znalazłam to była Craft`o clock - Celebrate today

A tak prezentuje się okładka z ramką na zdjęcia, recznie robionymi kwiatkami z foamiranu i napisem z lekkiej masy, które też odciskałam.



 


Kolejne strony możecie zobaczyć poniżej

do ozdoby użyłam tekturek, które pociągnełam glossy accent dla utrwalenia i podbicia efektu







Na ostatniej stronie umieściłam kopertę 3d na umieszczenie kartki z życzeniami


Na grzbiecie także wystąpiły skromne ozdoby



Do całości powstała pasująca do wszystkiego kartka

 
Kiedy tak patrze na efekt swojej pracy, uważam że udało mi się osiągnąć zamierzony cel. Nie jest cukierkowo, ale romantycznie...


Już niedługo kolejne moje prace...

Mój pierwszy wpis za mną i nawet nie było tak źle ;) 

Buziaki

 Wasza Madziula

Komentarze